3/21/2011

SMILE 笑顔 (PRAY FOR JAPAN FROM THAILAND)






One of my friend who sent me this link SMILE(笑顔)video from thailand.
I would like to share this video as much as people watch and mede you smile and hope for tomorrow.

私のタイ人の友達からこのビデオを送られてきました。
このビデオを少しでも多くの人に見てもらい、少しでも笑顔と希望を持てればと思います。

Thank you for the video Yui!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog Entry Ranking