10/01/2009

Day 3

本日のお客様(あと2人いたのですが、写真を忘れてしまいました。)
あと2人詳細は話す事ができないのですが、素晴らしい方とお会いする事が出来、沢山の素晴らしいお話をさせて頂きました。そして仕事の後に友達のナットと彼の親友たちと食事をさせて頂きました。
クロックドタンのボス、ストリートキング、歌手、建築家の方達です。
詳細は後日Upします。
食事の後にホテルのラウンジでさらにいろいろな方達と久しぶりにお酒を飲みました。
みなさんから沢山の刺激を受けた素晴らしい一日でした。
ナット、
本当にありがとう!!

Those pictures are customers(there were two more but I forgot to take pic)
I met one more guy that i really want meet.
I can't tell specific story but we could have pretty impotant talk with him.

After my job,
My man took me to the yakiniku place with boss of CT, street king,singer,designer.
After dinner, we went to hotel to take some drink with more people come by.
I will post more specific details later.
Thank you so much Nat!!!
Really appreciated to having a time with you guys.














Masashi,Y
"M" sunglasses collection. 
Blog
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog Entry Ranking