10/05/2009

Day 6

本日は週末に開催されるマーケットに行ってまいりました。
残念ながら何も見つける事が出来ませんでした。
いつものようにパットのお店に戻りサングラスを販売しました。
そして新しくオープンしたスニーカーショップを見学し、その後にスニー
カービラのクルーと食事にいきました。
僕の出会う方達はほんとに素晴らしい方たちばかりです。
パットに本当に感謝しています。

I went to weekend market with pats family.
Unforutunally I couldn't find anything.
And go back to his shop and sell my things to customer.
After that, went to new sneaker stores to see what's up.
They are very nice too.

All peoples are son nice and charactor.
Really appreciated pae to have a chance to meet up.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blog Entry Ranking